بیمه چرا؟
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بیمه چرا؟
نوشته شده در دو شنبه 18 خرداد 1394
بازدید : 59
نویسنده : parsa.pedram

این که چه لزومی دارد یک نفر در شرایط مختلف از بیمه ها استفاده کند به طرز فکر درست وی از مخاطرات پیش روی او بر میگردد .

در حال حاضر در بیمه نامه های خودرو مثل ثالث اجبار وجود دارد و علت آن فقط درک درست وضعیت رانندگی و مخاطرات حین آن است .

بیمه در واقع با مبلغی گاهی در حد دو دهم سرمایه شما ، می تواند جلوی خسارات و زیان های جبران ناپذیر چند ده میلیون تومانی را بگیرد .

بیمه نامه های متفاوتی وجود دارد که در برهه های خاص می تواند کمک حال افراد باشد .

به عنوان مثال بیمه نامه های آتش سوزی که مبلغ آن برای منازل مسکونی بسیار پایین و برای غیر مسکونی در حد بسیار مطلوبی از سرمایه فرد قرار دارد . بسیاری از انسان ها تصور می کنند آتش مال دیگران است ، تصور میکنند تمام مراتب احتیاطی را انجام داده اند اما آیا همسایه شما نیز به اندازه شما محتاط است ؟؟؟ خانه های بسیاری در آتش سوختند و کل سرمایه آنها بواسطه چنین تصوراتی بر باد رفت .

از جمله بیمه های دیگر بیمه مسئولیت است و شامل هر نوع فعالیتی است که بواسطه مسئولیت فرد مخاطراتی بوجود آید . این نوع بیمه آنقدر کامل است که اگر اطلاع عموم در مورد آن به شکل صحیح شکل بگیرد ، بسیاری از مشکلات پیرامون برطرف خواهند شد . در این نوع بیمه ای از بیمه شدن افراد حاضر در یک اردو تا بیمه شدن کارگران در حال کار در یک ساختمان و حتی بیمه مسئولیت پزشک در قبال بیماران وجود دارد . طیف وسیع تحت پوشش بیمه نامه های مسئولیت باعث می شود فرد با مبلغی بسیار اندک بتواند به راحتی بوظیفه خود بپردازد و نگران حوادث و رخدادهای ناخواسته و احتمالی نباشد .

همچنین بیمه نامه های عمر و سرمایه گذاری و حوادث که در آینده ویژگی های آنها را بیان می کنم .

و بسیاری بیمه های دیگر که اطلاع یافتن از آنها برای هیچ کس قیمتی به همراه ندارد ولی به فرد کمک می کنند تا در مواقع لزوم بتواند بخشی از ریسک و استرس ناشی از کارهای خود را به شرکت بیمه منتقل کند .

و اما سود شرکت های بیمه در چیست ؟

اینکه چرا شرکت بیمه در قبال مبلغی اندک گاهی تعهدات چند هزار برابری می دهد به یک اصل ساده بر میگردد . شرکت بیمه تعداد زیادی مورد بیمه را تحت پوشش خود قرار می دهد . در این بین معمولا تعدادی از بیمه شدگان دچار حادثه می شوند که شرکت به پشتوانه سرمایه اولیه خود و سرمایه بدست آمده از بیمه شدگان ، فرد زیان دیده را به بهترین شکل تحت حمایت خود می گیرد و تا سقف تعهدات خود به جبران خسارات زیان دیده خواهد پرداخت .




:: برچسب‌ها: بیمه , خسارت , زیان , حمایت , اصل ساده , شرکت , حمایت , مبلغ اندک , حادثه , کمک , سرمایه گذاری , مخاطرات , فعالیت , مسئولیت , آتشسوزی , اندازه , تومانی , میلیون , جبران , خسارت , رانندگی , خودرو , شرایط , ثالث , اجبار ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: